Politica de retur

Politica de returnare

Clientul are dreptul de a renunta la cumparare fara penalitati sau invocarea unui motiv timp de 20 de zile calendaristice de la data primirii produselor. In acest scop este necesara o notificare scrisa trimisa pe adresa noastra, prin e-mail la adresa [email protected].

Perioada de retragere expira dupa 20 de zile incepand de la ziua la care intrati dumneavoastra sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de dumneavoastra, in posesia fizica a produselor.

Pentru a respecta termenul-limita de retragere este suficient sa trimiteti comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere inainte de expirarea perioadei de retragere.

Doar produsele neutilizate, cu eticheta intacta se pot returna. (conform OUG 34/2014, art. 16 lit. e.)

In cazul in care se returneaza produse utilizate, spalate sau deteriorate returul va fi refuzat.

Este necesar ca returnarea sa se faca in ambalajul original impreuna cu o copie a facturii de achizitie catre adresa indicata in sectiunea contact.

In cazul unui retur ce are ca motiv o nepotrivire de marime clientului i se va oferi optiunea de a primi credit in magazin pentru postarea unei noi comenzi cu marimile potrivite. Acceptarea acestei propuneri este strict optiunea clientului.

Cheltuielile cu transportul returului revin in totalitate in sarcina clientului.

Returnarea contravalorii produselor se face in maxim 7 de zile de la data primirii returului de la client.

Putem amana rambursarea pana la data la care primim inapoi produsele sau pana la momentul la care ne-ati furnizat dovada ca ati trimis inapoi produsele, fiind valabila data cea mai apropiata.

In cazul in care, prin procesarea returului, valoarea actualizata a comenzii coboara sub pragul de transport gratuit iar clientul a beneficiat de transport gratuit valoarea acestuia va fi suportata de catre client conform tarifelor normale prin compensare pe factura de stornare.

Returnarea fondurilor se face prin:

  1. Pentru plata cu card de debit / credit se va face reversare de plata sau transfer bancar daca a expirat perioada in care se poate face reversarea.
  2. Pentru plata ramburs (la livrare) se va procesa un transfer bancar catre contul comunicat de catre client.
  3. In situatia in care clientul a platit contravaloarea comenzii in sistem ramburs (la livrare) si nu are un cont bancar vom trimite un mandat postal cu contravaloarea returului.

Nu exista comisioane percepute de la client de catre odorasulmamei.ro pentru incasarea contravalorii returnarii.

Nu se poate invoca dreptul de retur mentionat mai sus pentru produsele ridicate de la sediul nostru sau de la alte puncte de prezenta fizica.

In cazul produselor returnate ca urmare a unor defecte de fabricatie cheltuielile cu transportul vor fi suportate de odorasulmamei.ro.

Nota:

odorasulmamei.ro isi rezerva dreptul de a refuza comenzi noi pentru clientii care folosesc abuziv dreptul de retur.

Refuzul de a procesa comenzi noi nu are legatura cu procesarea returnarilor curente. Acestea vor fi procesate conform politicii de retur si conform legii din Romania.

Start typing and press Enter to search

Shopping Cart